Hilangkan sakit sendi

Tiada lagi sakit sendi dengan krim ortho B-Flexer!

  • Menghalang pemendapan garam
  • Mengubati sendi dan tisu
  • Menghilangkan sakit dan bengkak

Jaminan 365-hari

3 tahun di pasaran

100 000 pelanggan berpuas hati

product

Harga biasa: 298 RM

hanya 149 RM

Apa yang menyebabkan krim ortho B-Flexer sangat berkesan?

component

Ekstrak propolis Melegakan bengkak dan sakit, mempunyai kesan veinotonik yang kuat, dan membantu melarutkan darah beku. Membantu secara aktif membaiki tisu, mengaktifkan proses metabolik.

component

ap Pokok Sedar Meningkatkan pengaliran dalam pembuluh darah, melegakan bengkak, meningkatkan aliran darah, membantu menghilangkan darah beku. Memulihkan dan menguatkan sendi dalam kes artritis dan artrosis.

component

Bisa lebah Meningkatkan pengaliran mikro darah, melegakan kekejangan otot.

component

Minyak zaitun Ubat semula jadi, yang mana merangsangkan pengaliran dan menyerap dengan baik.

component

Lilin lebah Mengandungi ciri-ciri pertumbuhan semula dan pembekuan darah.

component

Ekstrak lebah Melegakan bengkak dan sakit bagi penyakit sendi, rawan dan tendon.

component

Ekstrak Horse chestnut Merangsangkan aktiviti pencairan darah, meningkatkan penghasilan antithrombin, merangsangkan pengisian vena, terutamanya apabila berlaku perubahan patologi, merendahkan kelikatan darah, mengandungi tindakan anti bengkak.

component

Ekstrak lilin kupu-kupu Mengetona dinding otot bagi vena keliling sendi, menjadikannya kenyal dan elastik, dan membantu mempercepatkan kadar metabolisma.



Bahan-bahan tambahan termasuk vitamin (cth vitamin B1, B5 dan C), yang mempunyai kesan pengukuhan pada urat di dinding otot dan pertumbuhan semula tisu, serta bahan-bahan yang mempunyai vasodilatori dan sifat tahan sakit. Varicosis mengurangkan kebolehtelapan tisu, itulah sebabnya kepekatan koagulan mestilah cukup tinggi.

SebelumSelepas

Bagaimana anda menggunakan krim ortho B-Flexer?

component

1

Ambil sedikit krim

component

2

Sapu pada bahagian berkenaan (kaki, siku dsb)

component

3

Urutkan pada bahagian tersebut

component

4

Biarkan krim diserap

component

5

Ulangi setiap hari

Hilangkan sakit sendi sekarang!

Cepat, hanya 60 pakej tinggal sehingga promosi akan tamat!

:
:

Ulasan bagi krim ortho B-Flexer

  • Nadia, 34 tahun, Shah Alam Selangor

    Sendi aku mula retak dan sakit, doctor aku cadngkan B-Flexer ni. Aku beli dana mat gembira aku dengar nasihat professional beliau. Pertama, krim tu hilangkan sakit dan tekanan pada pergelangan tangan aku; kemudian retakan dah hilang. Aku boleh jadi normal semula dan dah tak fikir pada penyakit aku ini. Aku nak pesan untuk mak aku juga – Dia pasti sukainya.

  • Vijay, 35 tahun, Cyberjaya Selangor

    Semasa muda, saya amalkan latihan intensif dalam angkat berat. Tambahan pula, saya kerja separuh masa dalam bidang pembinaan. Tekanan yang tinggi mula memberi kesan pada sendi dan rawan. Apabila umur 40 tahun, kesakitan lutut dan bahagian bawah belakang saya mengganggu kehidupan saya hamper setiap hari; apa-apa kerja fizikal atau perubahan cuaca akan memberi kesan pada kesihatan saya. Saya pun cubalah krim tersebut. Ia mujarab! Sakit berkurangan, dan semakin jarang ia datang kembali.

  • Meknab, 52 tahun, Kangar Perlis

    Selepas masuk usia 40 tahun, aku mula alami sakit kat buku lali, kemudian aku disahkan mengidap: rheumatoid arthritis. Aku cuba semuanya, sebab aku tak mahu duduk secara pasif pada umur aku ini dan juga pada masa yang sama sedang menanggung seluruh keluarga bersama anak-anak. Hanya B-Flexer memberi kelegaan. Aku mengesyorkan pada sesiapa yang ada masalah sendi, sebab ia benar-benar membantu!

  • Seman, 49 tahun, Petaling Jaya Selangor

    Aku menghabiskan seluruh hidup aku kat stesen keretapi, baiki landasan dan sebagai orang muda ia tak kacau aku pun, sampai lah beberapa tahun kebelakangan ini bahagian belakang aku mula sakit, mula pada waktu pagi dan kemudian – sepanjang masa. Sampailah masa apa-apa kerja fizikal atau perubahan cuaca akan memberi kesan pada kesihatan saya. Jadi aku pun cubalah B-Flexer ini dan ia mujarab! Korang belilah sekarang!

  • Zaiton, 56 tahun, Kota Bharu, Kelantan

    Sendi aku mula retak dan sakit, doctor aku cadngkan B-Flexer ni. Aku beli dana mat gembira aku dengar nasihat professional beliau. Pertama, krim tu hilangkan sakit dan tekanan pada pergelangan tangan aku; kemudian retakan dah hilang. Aku boleh jadi normal semula dan dah tak fikir pada penyakit aku ini. Aku nak pesan untuk mak aku juga – Dia pasti sukainya

  • Seng Chong, 58 tahun, Butterworth Penang

    Aku ni penulis skrin, so tak boleh gak nak kata aku ni buat banyak kerja fizikal seluruh hidup aku. Walau bagai mana pun, beberapa tahun kemudian aku mula sakit pada pergelangan tangan semasa aku menulis. Aku tak berani nak jumpa doktor(Walau pun bini aku paksa), jadi aku terjumpa produk ini atas talian. Aku memang kagum benda sekecil krim B-Flexer boleh memberi kesan besar dalam hidup aku. Belilah! Belilah sekarang!

Perhatian! Berhati-hati dengan produk palsu!

Krim ortho B-Flexer adalah rawatan yang sangat popular dan berkesan, yang mana semakin banyak produk palsu yang muncul di internet. Jangan biarkan diri anda ditipu!

Anda boleh membeli krim ortho B-Flexer asli untuk merawat sendi secara eksklusif di kedai kami. Kami adalah pembekal rasmi di negara anda dan memberi jaminan kepada anda tentang kualiti kesemua produk kami.

Pesan melalui kami, anda akan terima:

component

Krim ortho B-Flexer asli bagi sendi

component

Tawaran baik pada harga

component

Penghantaran cepat

Hilangkan sakit sendi sekarang!!

Cepat, hanya 60 pakej tinggal sehingga promosi akan tamat!

00
:
: